Paní na hot-line

Měl jsem problém se zaplacením zboží e-kartou. Prý obchodník neumožnuje placení tímto způsobem… Tak jsem poslal dotaz obchodníkovi na jednom velkém e-shopu a čekal na jeho radu.

Ozvala se nějaká paní z help linky a ptala se na detaily: která banka mi vydala e-kartu, čtyři poslední číslice mé karty, typ prohlížeče, z kterého jsem platil, atd… Velmi starostlivě mi pak volala ještě dvakrát. Zaujalo mě, jak byla skutečně starostlivá a pečlivě mi vysvětlovala, že mám zkusit jiný prohlížeč. Poděkoval jsem jí a řekl, že bych jí chtěl „hoooodně“ skrytě polichotit. „Paní, Vy musíte být dost škaredá!“

Jste škaredá !

To zastavilo příval jejich slov a zeptala se: „Cože?“ Tak jsem jí začal vysvětlovat, že je velmi milá, očividně chytrá a tak dle statistiky, potvrzené mými životními zkušenostmi nepředpokládám, že by byla i hezká. Jelikož je mi známo, že kombinace těchto tří vlastností se u jedné ženy nemohou sejít. Paní se bavila a řekla: „Já nejsem žádná šereda !“ Pro jistotu jsem se jí zeptal, jestli nemá zřetelné fousy, není morbidně obézní a pak jí požádal o kontrolní foto na mobil, abych to mohl posoudit.

Prohlásil jsem, ať v tom nehledá postranní úmysly, ale je to jen o potvrzení nebo naopak vyvrácení mého současného názoru o ženách. Slíbila, že v takovém případě mi moji teorii ráda rozbije.